۱۳۸۸/۰۶/۲۲

عطف



و در تعرق دي آمدند و آب شدند و از بند هاي نشسته ي باران بالا رفتند و جايي ميان ِ ابريشم ِ مانده از ديشب ِ‌ عطر خفتند و پيش از سپيده دم

رفتند...

رشت - مرداد ۱۳۸۳

*************************



Our Father which art in heaven


Hallowed be thy name


Thy kingdom come


Thy will be done in earth


as it is in heaven






عشا



سرخي دست هايم را پنهان مي كنم و چنگال ها را كنار هم مي چينم

پسرم

با اسب چرخ دار اش

در پذيرايي يورتمه مي رود



سبحانك يا رب !



لب هايم كه ترك برداشت

مادر چيزي از دي و معاشقه با لختي ِ كوهها در آبيك نمي دانست

چپ و راستم گم مي شد

من و هم بازي هاي كودكي ام

هم خدمتي هاي 77

مهمانان امروز



كمي مانده مهمان ها برسند

ماهي هاي قزل آلا !

چشم هايتان در تابه مي پريد

تا در گرسنگان مقدس امروز

گوارش شويد



سبحانك يا رب !



پسرم تي شرت سفيد پوشيده است

و به اسب چرخ دار

نان مي دهد

آنها رفتند

و تنها صداي كفش هايشان در راه پله

شنيده مي شود





عباي مشكي ام را پوشيده ام

پيپ چاق كرده ام

در بالكن

روبروي كوه هاي برهنه اي

كه شب ها

فقط سايه اند





مراغه – شهريور 1388




*********************************

هم – سايه



در بي اماني ِ تسليم آمدند

همه جا را وارسي كردند

و پيشاني بلند شان را

در آينه ي اتاق خواب جا گذاشتند



به پره هاي چرخان دوچرخه ي آرتا فكر مي كردم

كه نور را چون رگه هاي كشيده ي استواري بر ديوار مي كشيد



من و همسرم هرروز خود را در آينه مي ديديم

و هم سايه هايي را كه شب

از كتاب هاي مقدس

به آينه مي رفتند



آنها همه جا را وارسي كردند و جايي كنار چشم هايمان

خوابيدند


مراغه – شهريور1388

*******
شعري از من در سايت ادبي اثر بخوانيد
شعري از من درسايت ادبي رندان بخوانيد

۴ نظر:

  1. سلام آقاي طوافي و خيلي خوشهالم كه وب جديدتون رو مي بينم .

    آرتا رو ببوسين و به خانوم سلام برسونين .


    مهشيد م

    پاسخحذف
  2. حسین عزیز
    شعر زیباتو خوندم
    با این همه مشغله کاری هنوز هم خوب مینویسی
    برات آرزوی موفقیت دارم
    منتظر شعرای جدیدت هستم

    پاسخحذف
  3. حسین چان خیلی منزوی نباش !می دانم آسیبها تو را در خلوت آن غربت رها نخواهد کرد .و من همیشه با شعر ها ی قلندرت شیدایی می کنم .خصوصا! این دو شعر بولی فونیدر صداهای متنوع سه صدایی ات که ریشه در اعماق معنویت انسانی دارد وصل به ر یشه ی عاشقانی ست که در زمره ی عارفان امروز مطرح می شود.من ابدا با این وبلاگ و این نوع ارسال نظر موافق نیستم .با احترام و علاقه همه خا نی سخت بود رسمالخط در اینچا
    همه خا نی .نمی دانم بعضی از واژه ها نوشته نمی شود

    پاسخحذف
  4. سلام و خواندم

    زنده باشيد

    پاسخحذف