۱۳۸۸/۱۰/۱۷


سومین مجموعه از شعرهای حسین طوافی به نشر ایلیا سپرده شد .

این مجموعه علارغم توافق اولیه با نشر داستان سرا جهت نشر و پخش کتاب ،به دلایل شخصی بار دیگر به ناشر دو کتاب پیشین ، نشرفرهنگ ایلیا در رشت سپرده شده است . این مجموعه در سه دفترتنظیم گردیده و شعرهای سال های 1385تا 1388 را در بر می گیرد .تعدادی از اشعار این دفتر در سایت های ادبی وازنا ،اثر،دانوش،جن وپری،هجوم،رندان،روایت پارسی ،beyond-the-paleو ...منتشر شده اند .این مجموعه هنوز نام گذاری نشده است .

لازم به ذکر است که دو دفتر از شعر های گیلکی حسین طوافی تحت عنوان های (( جختراشو سومایی واشکفته نینیکان )) {مردمکان ِ شکفته ی معصومیت فراموش شده }و (( راپورت اویری ره )) {گزارش برای سرگردانی } به زودی به ناشر مربوطه سپرده خواهند شد .

۱۱ نظر:

  1. سلام.
    تبریک برای کتابتان.
    از آشنایی با شما بسیار خوش حالم و از نگاهتان به شعر مایاکوفسکی لذت بردم.

    شعر خوبی خواندم. تعبیر پس انداز به مختصری از کلمه ای چون نان یا شعر بسیار بکر بود.

    پاسخحذف
  2. سلام جناب طوافی عزیز

    خوشحال شدم .امیدوارم تبریک من را برای نشر کتابتان بپذیرید
    ممنونم که حضور پیدا کردید پای شعرم و خطی نوشتیدبر سینه اش
    برقرار باشید و شاد

    با سپاس و مهربانی
    غزل

    پاسخحذف
  3. درود بر شما
    شما را به خوانش چند شعر دعوت مي كنم

    پاسخحذف
  4. درود جناب طوافی
    خوشحال شدم از این اتفاق.با اشتیاق منتظر می مانم برای خواندن این کتاب

    با احترام فراوان

    پاسخحذف
  5. مبارکه ...
    به امید موفقیت های بیشترتان

    پاسخحذف
  6. دکتر طوافی عزیز سلام !
    امیدوارم حالتون خوب باشه . نوشتن در این وب جدید شما کار آسونی نیست . ( این هفتمین باری یه که دارم می نویسم . ) خواهش می کنم یه فکری بهحال این وب بکنید تا نوشتن در اون آسون تر بشه .
    از این که شعر های مرا دیدید و برایم نوشتید ممنون. خیلی استفاده کردم . و ذهنم رو به مسعله باز شد .از لطف شما ممنونم و این بار دیگر بخش دوم مصاحبه را برای انتشار حتما حتما برایتان می آورم .

    مهشید
    سنندج

    پاسخحذف
  7. درود
    بسیارخوشحال شدم که مجموعه اشعارتان به چاپ می رسد
    ازنظر شما به شعرم سپاسگزارم

    پاسخحذف
  8. با افتخار شما را به خوانش دو شعر دعوت می کنم
    با فروتنی و احترام فراوان[گل][گل][گل]

    پاسخحذف
  9. سلام عزیز. تبریک .تا باشد قلم و نوشته .روزگارتان خوش.

    پاسخحذف
  10. امیدوارم کتابت را بخانم هر چه زودتر...

    پاسخحذف